Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам ли вариатор или нямам?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Реле има. Според схемата, която гледам, трябва да е с постоянна маса до клапана и + при сработване на релето.
    Last edited by didod; d.m.y г., 17:38.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #47
      Добреее и аз натам се ориентирах,защото както казах имам постоянна маса,но не идва никакъв плюс.Затова му пуснах директен от акомулатора с коче.И на трета на 4000 оборота подавам пълна газ,щракам копчето и ........яката работа .Сега остава някой да кажа знае ли кое е това реле!


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #48
        Вероятно едно от тези под дебитомера. Май там бяха на 155.

        Ако цветовете отговарят - жълто/зелено, сиво/зелено, жълто/черно и жълто/червено отиват на това реле.
        Last edited by didod; d.m.y г., 17:57.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #49
          В самия вариатор влизат жълто/черно и черно - като цветове.Сега слязох да видя под дебитомера какво има; три релета с три бушона,едното знам че е за помпата.Значи в едно от останалите две е проблема.Утре на светло ще ги видя,че сега се стъмни.


          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

          Comment


          • #50
            По схема са 4. Но не знам дали на 155 всички стоят там.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #51
              4 тири са релетата и едното е точно за вариатора!!
              155 осем хиляди клапана 16 вериги
              0884650778 токи4а

              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                По схема са 4. Но не знам дали на 155 всички стоят там.
                Релетата наистина са си 4 на брои!!!
                Две се водят главни ,от тях тръгва + за дюзи комутатори и тн... Третото е за бензиновата помпа а четвъртото е за вариатора!!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #53
                  Днес и аз се разрових от любопитство и установих следното:релето е това ,което е по-близо до акумулатора от двойката , която е по-близо до левия калник.Направи ми впечатление , че е различно от тези за фарове ,отоплители ,клаксони и пр. - на оперативната му верига (намотката) има последователно свързан диод.При мен включва на около 1200-1300 оборота и изключва пак около тези обороти.Прекъсва + и като разменях кабелите на соленоида на клапана нямаше разлика в работата на мотора.Някой има ли идея за какво е диодът?
                  ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
                    Днес и аз се разрових от любопитство и установих следното:релето е това ,което е по-близо до акумулатора от двойката , която е по-близо до левия калник.Направи ми впечатление , че е различно от тези за фарове ,отоплители ,клаксони и пр. - на оперативната му верига (намотката) има последователно свързан диод.При мен включва на около 1200-1300 оборота и изключва пак около тези обороти.Прекъсва + и като разменях кабелите на соленоида на клапана нямаше разлика в работата на мотора.Някой има ли идея за какво е диодът?
                    диодът е за работата на самото реле и неговата намотка, по-точно
                    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:26.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #55
                      Аре бе, диодите нищо не изразходват

                      Освен това ако вътре има няма постянен манит (щом има намотка, дето генерира електродвижещо напрежение), е се тая как е вързано (т.е. теорията на Алекс издиша)

                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #56
                        диода не е ли за гасене на самоиндукцията?


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #57
                          Абе нищо не консумира диода
                          Иначе е за да не връща ток, демек да.
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                            Абе нищо не консумира диода
                            Иначе е за да не връща ток, демек да.
                            aбе той не консумира ама нали пада на напрежение през диода е 0.7V така, че ако му подадеш 14 в на крачето му ще има 13.3 V нали ?(на едното ще е 14волта спрямо маса на другото ще е ~13.3)
                            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              Аре бе, диодите нищо не изразходват

                              Освен това ако вътре има няма постянен манит (щом има намотка, дето генерира електродвижещо напрежение), е се тая как е вързано (т.е. теорията на Алекс издиша)

                              Ако мислиш, че издиша - ела да ти покажа опитно и наяве
                              Освен туй, диодите май пропускаха тока само в едната посока ... така че май си има значение Прилагам определение за желаещите да спорят :

                              "Диод е полупроводников елемент с два електрода, който има различна проводимост в зависимост от посоката на електрическия ток, т.е. позволява протичане на ток само в едната посока. Диодът може да се разглежда като един вид вентил за електрически ток, като действието му се дължи на физическите процеси, протичащи при прилагането върху него на напрежение. Някои разновидности на полупроводниковите диоди служат и за други цели.
                              Двата електрода (двата извода) на диода се наричат анод и катод. За да пропуска диодът ток, трябва анодът да се свърже с положителния полюс на напрежение на източник на ток, а катодът — с отрицателния полюс." И нагледно :



                              Колкото до оборотите, диода ще се отпуши (и съответно пропусне ток) при точно определено напрежение, което явно има връзка с об/мин на двг-то.
                              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                              Comment


                              • #60
                                зайграхте се в грешна посока!
                                Клапана на вариатора е елетромагнит - всеки може да пробва дали има значение + и - за него! Диода в релето е да се гаси самоиндукцията от този елетромагнит! През диода не минава управлението на клапана на вариатора!
                                Този клапан го управлява компютъра на колата след 1500 оборота и над 30% натоварване на двигателя, за 8 клапановите двигатели! Управлението е през реле и бушон за този клапан, като те са локирани под дебитомер-а. Това са фактите!!!


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X